2015. március 12., csütörtök

Ezt hogyan viseljem el?

Tudom, milyen érzés, amikor gyászodban és sokszor elviselhetetlen magányodban olyan emberek, olyan párok közé kerülsz, vagy csak látod őket, akik boldogok, akik szeretik egymást. Igen, ilyenkor duplán fáj a másik hiánya, hogy elveszítetted őt, és ez az érzés, ez a fajta boldogság már soha nem lehet a tiéd.. Legalábbis most ezt gondolod. Hidd el, ez korántsem így van.
Most, ebben a helyzetedben természetes, hogy ezt gondolod, én sem tudtam soha egy pillanatig sem elképzelni, hogy majd egyszer még újra boldog lehetek és átélhetem a szeretet és az összetartozás érzését. Fájt a metrón, fájt a villamoson és az utcán, jövet és menet, amikor csak láttam a boldog párokat. 
Nem őket, és nem az ő boldogságukat  irigyeltem, hanem az fájt, hogy én elveszítettem azt.



Talán te is ezt érzed és gondolod, amikor figyeled a környezetedben zajló életet, ami nem állt meg, egyedül csakis a te számodra. Vigyázz, hogy semmiképpen ne keseredj bele a kétségbeesésbe, mert  - mint minden - ez is csak átmeneti állapot.  Az idő múlásával és az erőd felhalmozásával képes leszel magadat legyőzni olyan szempontból, hogy már nem fog fájni mások boldogsága.  Az én módszerem, pontosabban mantrám az volt ilyen esetben:  
"Ugyanezt én is átéltem, alkalmam volt megtapasztalni vele az igazi boldogságot, nincs okom boldogtalannak lenni, hálás vagyok, és köszönöm szépen !"  - és segített. 

Gondolj bele, mennyi ember csak keresi és ezt az érzést és a partnerét , igazi szerelmét egész életében; - és nem találja meg. Te megtaláltad és átélted ezt a csodálatos dolgot, legyél hálás érte, és hidd el, jobban leszel...


Egy rendhagyó, lélekmelengető segítő könyv, melyet személyes tapasztalataimat felhasználva  Neked írtam, ha te is gyászolod  szerettedet, és ha úgy érzed, kell a segítség a talpraálláshoz:


      Megrendelheted   E-könyv formájában  

1 200,-Ft-ért ,itt: 


vagy erre a linkre kattintva:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése