2015. március 11., szerda

Milyen a mai napod ?

Amikor meghal egy szeretted, gyászolsz és teljesen egyedül vagy,  tényleg valós az érzés, hogy az egész világ összeomlott körülötted. 
Nincs fény, nincs miért reggel felkelned, hiszen ő már nem lehet veled. 
Pedig mégis. Hidd el, hogy Ő mindig lát téged, és főleg: ÉREZ téged. 

Biztosan nehéz ezt elhinni, de így van. Én is sokszor alig tudtam erőt venni magamon reggel, hogy kikászálódjak az ágyból és elkezdjem a napot. Az adott erőt mégis, hogy valahol tudtam: Ő most lát, figyel engem, drukkol nekem, és alig várja, hogy kicsit összeszedjem magam és elkezdjem a saját napomat, a saját életemet, amiben - fájdalom- ő már nincs benne a maga fizikai valóságában.

Annál inkább ott van azonban a szíve és a lelke. 
Ha sírsz, ő is sír veled, a nevetésed az ő nevetése is, és hangtalan fájdalmad az ő szenvedése is. 

Ne  szomorítsd hát azzal őt, hogy azt kelljen látnia, nagyon rossz passzban vagy. Hiszen ő szeret téged, és csakis a legjobbat kívánja neked !  Mássz ki az ágyból , lépj egyet előre, és kezdd el érezni azt, hogy te igenis élsz, itt vagy, és tenned kell a dolgodat. Magadért, és Őérte is.


Egy rendhagyó, lélekmelengető segítő könyv, melyet személyes tapasztalataimat felhasználva  Neked írtam, ha te is gyászolod  szerettedet, és ha úgy érzed, kell a segítség a talpraálláshoz:


      Megrendelheted   E-könyv formájában  

1 200,-Ft-ért ,itt: 

 vagy ide kattintva: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése